pondělí 16. ledna 2017

V polední pauze

Je nádherně.
Azuro. Ráno se do těch pár bílých obláčků propisoval odraz sluníčka a byly do oranžova.
Od rána mráz, tak jak to má být, když leží sníh.
A při cestě pro dřevo to tak hezky povrzává. (Mimochodem ťamanská imitace pantoflí Crocks je pro přebíhání dvorku za jakéhokoli počasí jako dělaná.)

Konečně je tu, vevnitř, k 19´C. Ono taky, když bylo v noci -10´C není se co divit, že to topení tvá déle než obvykle. A to už je na bytí bez mikiny. A na a ochlazovací pobyt přede dveřmi s kontrolou konzistence sněhu.
Hlásím, že jak slunce svítí, teplota stoupla a jdou dělat naprosto bezvadně koule.
Tak se cvičím v míření na dveře dílny.

A večer pojedu na workshop do Tišnova na běžkách. Juch.

Tak já se tu pěkně mám!

Edit:
Běžkocesta do Tišnova byla napůl noční orientační běh. První polovinu trasy jsem šla poprvé. Mapy.cz v telefonu zamrzly.
V Loučkách evidentně zapomněli postavit most v místě, kde jsem potřebovala překročit řeku.
Přijela jsem o "něco" později. Za to až na náměstí.

Jak se tak pozoruju, začínám si dobrovolně vyrábět nová dobrodružství.
Asi se mi vrací síly.

Žádné komentáře:

Okomentovat