čtvrtek 25. října 2007

Byl to ten slavný den, kdy k nám byl zaveden...

Kypím radostíííííí, skáču do stropu, metám kozelce. Po dlouhých 25 dnech tady mám připojení!!! Přivstala jsem si, abych zastihla před školou našeho hausmeistera a přála mu pak krásný dobrý den tak rozzářeně, že si mě podezřívavě měřil a možná přemýšlel i o tom, kde je ona tenká hranice mezi dobromyslností a lehkou debilitou. Každopádně výsledkem všeho byla lepenková krabice s tolik kýženým obsahem. Hrdina večera je Verunčin Jiřík. Za ševelení nás holčin a mojí maminky vyhrál boj se zlými okny, která nezdolně hlásila chybu. Díky!

2 komentáře:

  1. Ahoja Denisko:))) tak to mám radost, že máš radost... myslím na tě...přála jsem ti k narozkám směskou ale vůbec nevím, esli to došlo. Každopádně dary buď pošlu nebo tě budou čekat spolu s těma vánočníma ;) Psala mi Jáňa, že prý máš furt její kostým Šebestové a že by ho jako chtěla zpátky... já jinak nestíhám, píšu diplomku, pracuju, blééééééééé. pusenky pap.myš.

    OdpovědětVymazat
  2. Myšpulínku, díka, moja drahá!!! Určitě sa brzy ozvu. Zatím jsem postíhala vyřizovat to nejnutnější. Ale, no znáš mě...
    D.
    PS:(Jsem si vědoma, že dlužím minimálně mail spoustě dalších dobrých duší...)

    OdpovědětVymazat