středa 10. října 2007

První kostnická

Dlouhých sedm dní bez internetu. Další připojení omezeno. Taková sonda závislosti. Výsledek testu: pozitivní. Zvlášť na počátku pobytu tady, kdy je každé spojení s domovem pohlazením a informace o místních poměrech nezměrně usnadňují orientaci. Skoro absťák. Žiju holt naplno kostnický život a ne virtuálně ten brněnský. Vím, že je to tak správně. Rozumu to je jasné, cit to bude ještě nějaký čas zpracovávat. Asi nejde pouze o internet, ale o celý proces spojený s novou existencí o caa 700km západněji.

Prostě a jednoduše se mi stýská... První dny jsem se tvářila na rozdíl od holek děsně hrdinsky. Zřejmě zvyk z oddílu, kdy velice často i když má vůdce „v kaťatech“, musí svou slabost překonat a být oporou všem, kdo na něj spoléhají. Předevčírem to na mě dolehlo. Nepřestává mě překvapovat, jak jsem v naznačeném kontrastu vůdce/„normální člověk“ slabá a zranitelná…

Zachumlám se do vašeho sluníčkového povlečení, každá tlapka na něm hřeje, ráno bude zasejíc dobře.

1 komentář:

  1. Ahuj Deniku!:-) Nesmutni..Tady v Brne je tedka zatazeno..no nic moc. Ale posilam mnoho pozdravu a tesim se na dalsi cteni. Papa.Luc

    OdpovědětVymazat