sobota 4. října 2008

Druhá série

Osobní závazek vydržet rok psát jsem splnila. Občas to dost vázlo, ale jsem na sebe docela pyšná. Víte, mám s těmito závazky občas potíž.

Přišla chuť psát dál.

Už ne ani tak pro vás, jako pro sebe... i když :).. No uvidíme...však sem chodit nemusíte :)...
Stejně nevím, kde se to tu maže - tedy tak, abyste to neviděli vy a mě se vše neztratilo.
Kromě stylu poměním trošku design, časem. A název? Ještě uvidíme. Už jsem si na něj tak nějak zvykla. A k té dvojznačnosti, která pobytem mimo KN pozbývá na významu, jsem si přimyslela takový další, osobní..

Oujé, začala další kapitola života. Život brněnský, studentský.. a jaký asi ještě? Prozatímní zážitky překonávají očekávání. KN byla fajná, Brnisko je taktéž prímovní.
Life is a piece of cake!

Žádné komentáře:

Okomentovat