sobota 23. října 2010

Nejdřív jsem se zamyslela a o zastávku přejela, což narušilo pečlivě vymyšlený řetězec spojů. Při všech těch výlukách a sobotním řádu jsem byla ve 14.00 teprve v dolní Bystrci. Chjoó..
Hlavní důvod cesty pominul. A to jsem se ještě kvůli tomu včera trochu chytla na téma změny Ústavy, volby prezidenta a roli Senátu vůbec.
Vedlejší účel mise - oběd u našich. Napadlo mě dělat, jako že nic. Ale šla jsem s pravdou ven hned při příchodu.
Maminka mi řekla, že jsem hnusná a odmítla mi vydat jídlo s tím, že jestli to vyhraje ten xxx , tak se mnou navíc nebude mluvit.
(Shodou okolností jsem opravdu měla v úmyslu nevolit xxx. Kam by se asi ubírala situace v opačném případě:o)?)
O hodinu později byly výsledky. Vyhrál pan yyy.
Oběd jsem si nakonec vzít mohla.
Před tatínkem se to zamluvilo, ale maminka se prý celou dobu modlila, abych se nepřiznala.

Žádné komentáře:

Okomentovat