čtvrtek 22. listopadu 2007

Ćeść harcerzi! Ahoj skauti!

Hihi,
anketa: co myslíte, že znamená polské slovo ROWER?

A ještě jedna zajímavost z Polska:
10. Harcerz jest czysty w myśli, mowie i uczynkach, nie pali tytoniu i nie pije napojów alkoholowych.

6 komentářů:

  1. ... a theorange odkryl kouzlo tytonu a roweru v jednom z cisel nejmenovaneho casopisu... dost renomovaneho;-)

    OdpovědětVymazat
  2. 33/2004... trochu historie, mno... muzu poslat PDF, ale nemam ele kontakt...

    OdpovědětVymazat
  3. Hallo!

    Polstina je zradnej jazyk.Ne vsechno ma vyznam,jakej by clovek cekal:)
    Byl jsem svedkem jedne situace kdyz polák nervozne kricel na sveho spoluzaka v lavici: "Kurva, šukám býka!"

    Hádejte co dělal!

    Mala napoveda: ma pri tom v ruce polsko-nemecky slovnik:)

    OdpovědětVymazat
  4. No, ja taky suverene prekladala vetu: "Pokaz mi twoje mieszkanie" priblizne ve smyslu "omluv sve zpozdeni" a ne spravne "Ukaz mi svuj byt." :)

    I kdyz nektera slova jsou mnohem vice nebezpecna.

    Napriklad: mala ulicznica 'Vcelka Maja' to by se Polak taky asi divil ! (ulicznica=prostitutka)

    OdpovědětVymazat