středa 7. listopadu 2007

Chvála muže českého

Každý den mi minimálně jedna osoba mužského pohlaví pustí na Uni dveře na nos. Každý den se proti mně do dveří někdo cpe. Ve frontě na oběd do mě každý druhý den někdo neurvale vrazí nebo aspoň strčí, konstantně... , nevšimla jsem si toho jediná. Nerozumím tomu. A těším se… zase na české gentlemany :)!

7 komentářů:

  1. Potvrzuji zhovadilost i mužů rakouských...hrozně si tady užívám ty napolo překvapené napolo blažené obličeje rakouských dam při pouštění do dveří!;)...i když teda na mě občas koukají jak z jara:D A nejsem jedinej Čech co si to tady takhle dává;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja se kromě mužů těším i na ohleduplné dámy, které ti na obědě nevymetou batohem talíř když se cpou na místo s výhledem na jezero. Taky bych si to ráda dávala, ale připadá mi trošku trapný otevírat pánům dveře...

    OdpovědětVymazat
  3. Soises...life is hard...a když se to vezme kolem a kolem, nežijou v té české kotlině takoví burani jak se na první pohled zdá...jóóó děti získáváme pěkně rozhled nad situací...hey uplně totální rakouskej přisprostlej joke...Wissen sie warum sich die Waldtraut nicht in den Wald traut?;)

    OdpovědětVymazat
  4. Výjimka potvrzuje pravidlo. Včera jsem si to s Oliverem a dveřmi užívala pěkně počesku.

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, cuka to se mnou napsat ti neco k tomu poslednimu komentari ;-)

    OdpovědětVymazat