středa 12. listopadu 2008

Seznam první - hledání povolání

jako malá jsem chtěla být:
  • prezidentkou
  • herečkou (nebylo o tom dlóuho pochyb, ale pak se něco zlomilo..)
na gymnáziu:
  • pilotem stíhačky (to jen chvíli po exlurzi na základně v Námešti)
  • architektkou
  • projektantkou
  • manažerkou
  • žurnalistkou
  • političkou
  • učitelkou
  • lékařkou
na vysoké škole:
  • psycholožkou
  • psychoterapeutkou
  • pedagožkou
teď:
  • kavárnicí
  • květinářkou
  • učitelkou tance
  • kadeřnicí
  • multimediální designerkou
lidi z oddílu říkali, že bych měla být:
  • pedagožkou
  • průvodkyní
  • podnikatelkou
Celkově mi z toho vyplývá, že by to mělo být:
  • kreativní
  • mimo kancelář
  • s lidmi
  • + přidávám, mělo by to zlepšovat společnost

Ony ty seznamy mají fakt očistný účinek. Prostě, i když nevíte, tak víte, že aspoň něco víte:). Musíte si přes
ně a upřímně zdůvodnit, proč píšete to a ne ono. A jaký to má význam a souvislosti.
Třeba teď mě až napadlo, že tam nikde nestojí právnička:)..

7 komentářů:

  1. Seznamy jsme s kamaradkou K. zacaly na gymplu, mame jich plny sesit... a kdyz mi P.E. doporucila E.L., tak jsem byla u vytrzeni... posledni seznam jsem tvorila v utery v nekuracke kavarne Kaficko na Male Strane (jo, ta je taky do jednoho seznamu...;-)... a tykal se ... zamestnani... a na zaver jsem napsala: chci byt kavarnici nebo kvetinarkou... :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tou kavárnou se s váma shodnu, i když já bych to chtěl jako kavárno-čajovnu. Prostě zařízením spíše čajovnu včetně posezení u stolů i na zemi na polštářích rozšířenou o nabídku dobrýho kafe. Nějak mi přijde, že oboje má dost společnýho a netlouklo by se to, naopak příjemně doplňovalo. K. jako Kytka

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimavy je ten vyvoj... od detskych velkych oci k tem nejsoucasnejsim nejjednodussim. I kdyz job kavarnice nebo kvetinarka neni zadna sranda - je to o prinaseni radosti lidem, vsem bez vyjimky, i tem nejotravnejsim zakaznikum ve meste... no podle statistiky by byly mesta mesta plna kavaren a kvetinarstvi a kadernictvi. zajimave.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslim, ze seznamy jsou vazne super. Hodlam si na ne taky poridit sesit :).

    Vcera jsem videla kadernictvi a kavarnu v jednom. Musime do toho konecne uz prastit a nejake ty stranky kavarnam v mestech ceskych venovat.

    A momentalne bych chtela byt nejvic indianem :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já potápěčem na Madagaskaru.
    Nebo tulákem v Thajsku.
    Chovatelkou ovcí v Beskydech, s velkou tkalcovskou a přádelnickou dílnou, pecí na chleba, velkou chalupou, koněm, psem, v sukni a jupce :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem se definitivně rozhodla, že si na seznamy taky pořídím sešit:).

    Tady ten tu tak zůstane prvním a posledním:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty uz mas po vysoke? Tak to gratuluju :P

    OdpovědětVymazat