pondělí 19. června 2017

Hra na laskavého přítele

Edit 23.6.2017 Hra má už jméno a lepší popis.

Mám novou hru.
Zatím mi to úplně nejde.
Ale princip je, myslím, geniální.
Cílem je pěstovat zdravý vztah k sobě samé. Dílčí cíl je aktivizovat se v situacích smutku, rozbředlosti, malomyslnosti,  lenory atp. atd.

Spočívá v tom, že si ve výše naznačených situacích představím, že já nejsem já, ale jsem někdo, kdo mě má rád takovou jaká jsem, někdo, kdo se mnou má trpělivost a kdo ke mně má pěkný vztah - zkrátka laskavý přítel. Tak, jak to sama znám a umím vůči druhým blízkým. Jako kdybych se na chvílí stala svou sestrou, přítelkyní, partnerem. Zjišťuju, že když se na sebe podívám takhle zvenčí, dokážu k sobě být laskavější, méně kritická, podporující, beru se víc s humorem.

Takže už jsme si spolu byli/y takhle schizofrenně zaběhat. Vytáhla jsem se do rybníka. Koupila si konečně pořádnou pumpu na kolo a uvařila si po dlouhé době oběd.

Možná mi už z té samoty hrabe...
Ale spíš ne, spíš mi to se sebou jde zase o kousek líp, říká ségra  ;).


Žádné komentáře:

Okomentovat