úterý 24. března 2009

Volný proud

Dnes jsem si udělala radost 2l jablečného juice, obědem u P. a krátkou návštěvou antikvariátu, i když neměli to, co jsem hledala.
Od paní v knihařství jsem se nechala přesvědčit, že na diplomku se hodí přeci jen nějaká tlumenější barva. Když mě se ta listová zeleň tolik líbila! Anebo oranžová. A tak nevím, zda jsem udělala dobře, zda tam nemám ještě zavolat...
Griliášová trubička do ubrousku měla být taky pro radost, ale to uvnitř, co vypadalo jako šlehačka byl velmi nedobrý krém, takže jsem ho vzdor vzoru dětem na zastávce vypreparovala do koše.
Cestou jsem přemýšlela, co mi tak neskutečně iritovalo na hrdince Poppy ve filmu Happy-Go-Lucky.
Na našem ošklivém sídlišti jsem pozorovala chvíli dokonale poladěnou slečnu na umělohmotových jehlách se zaručeně značkovou kabelkou a napadlo mě, na co si tu vlastně všichni hrajem.
Kdybyste někdo potřebovali pomoct z deprese, tak se ozvěte, zjistila jsem, že pro mě je to skvělá terapie, pomáhat někomu, komu je hůř.
Už mi z toho sezení tady hrabinká.
Chtěla bych ujet někam daleko nebo aspoň vylézt na pivovarský komín.
A nezakončím positivně, protože by to bylo málo beatnické...

4 komentáře:

  1. Zavolej, zvlášť jestli sis jistá i vnitřkem v deskách, zajímavá vizáž zaujme, pozitivně, z mé zkušenosti teda... a držím palce s čímkoliv!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za podporu. To jsem potřebovala slyšet. Zavolám. Hned zítra.

    Problém je v tom, že obsah je bohužel ještě z části v mé hlavě, ehm.. a nechce se mu ven, což způsobuje mnoho času k přemýšlení.., o ledačems.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak bude listově zeleňoučká, jako jaro :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mám radost a přeju, aby ti i plnění obsahu dělalo radost, i když to možná přijde až za pár let, až tu "zeleň" vezmeš po čase do ruky ;-)

    OdpovědětVymazat