středa 24. listopadu 2010

+
  • objev slova juxtapose
  • pochvala od kolegyně
  • oběd ze školičky :)
  • výměna úsměvů s panem N. (jinak působí jako nervák kabonivý)
  • máslo za 24,9Kč
  • smrt škodlivému idealismu!
  • nápad s eko utěrkami do práce
  • přejezení a válení se s A. a K.
  • M. dělá pokroky ve zpěvu
  • békáme španělsky
  • pořízeny svíčky na adventní věnec
  • mám novou tlustičinku, ťuťuťu ňuňuňu
  • vylupovací adventní kalendář darem, úžasně pozorný Z.
  • kavárenským povalečem s P. a Z.
  • FB zpráva od M., dávného kamaráda z dětství, co jsme si hráli na želvy Ninja
  • příjemný Občanský průkaz
  • setkání s hippím v Kamenné kolonii
  • těšení na nakvétající orchidej
  • efektivní víkend  za námi a Vysočina před námi

-
  • objev uzeného výrobku s názvem Wellness Schinken (nemám ráda nadužívání slova wellness, nemám ráda slovo wellness ve spojení se šunkou)
  • máslo Madeta 39Kč (!)

práce "emo" dnes:
  • křičel na mě deset minut pán, který myslel, že můžu, co nemůžu, a já ho chápala
  • vydala jsem rozhodnutí o pokutě ve výši 50 000 Kč, uf..
  • brečela mi paní, roč. 1925, poprvé dostala obsílku s červeným pruhem, všechno ale dobře skončilo :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat