pondělí 28. ledna 2008

Kuchyňské plky

Ani vám nevím, jak došla na jazykolamy dnes při večeři řeč... Každopádně, dejte si chvililinku pauzu a hezky nahlas si to zkuste. Pošimrá to bránici a zvedne koutky. Seřadila jsem je od (pro mě) nejtěžšího.

  • Blaukraut bleibt Blaukraut und Brautkleid bleibt Brautkleid.
  • In Ulm und um Ulm und um Ulm herum.
  • Fischers Fritze fischt frische Fische. Frische Fische fischt Fischers Fritze.
  • Zehn Spatzen sitzen zwischen zwei Zwetschgen Bäumen.

A taky si představte, že tu vůbec neznají oplatky, natož ty tatrankoidního typu. Čili nemají pro oplatku ani adekvátní výraz. (Pod Waffel a Oblate si představují uplně jiné laskominy.) V rámci multikulturního vzdělávání spolubydel jsem tedy hodila velkoryse do placu p o s l e d n í Milu. Chutnala. Onehdá jsem je učila hru "na hamouna", tak chtěli znovu.
A to je znamení, že budu muset domů...
Pro další :).

4 komentáře:

  1. K Zungenbrechern přidávám zajímavou adresu:

    http://www.kirchenweb.at/witze/zungenbrecher/

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týká kuchyně a jídla se neztratíš, vždycky jsi měla kladný vztah k jídlu ...

    OdpovědětVymazat
  3. V Česku je dnes " tučný čtvrtek ", tak jak Ty jsi oslavovala ?

    OdpovědětVymazat
  4. No to je mazec, hledala jsem Barbánky a našla jsem úplnou náhodou Tebe! Mrkni na www.barbanekontour.blog.cz

    OdpovědětVymazat